Gyakran ismételt kérdések

Hogyan működik a nyitva-tartás a COVID időszak alatt?

 A COVID időszakban – legyen az bármely periódus – minden esetben az aktuálisan érvényben lévő rendelkezések (Kormány- és helyi rendeletek) a mérvadóak a nyitva-tartásra vonatkozóan. Jelenleg a klubhelyiség nem látogatható a rendezvénytilalom miatt, az üzlethelyiség látogatható vásárlás céljából a kijárási korlátozásoknak megfelelően módosított zárási időponttal. (Nyitás u.a., mint korábban, zárás minden este 19:00-kor)

Kötelező-e a maszkhasználat?

A rendeleteknek megfelelően az üzlethelyiség csak és kimondottan orrt és szájat eltakaró maszk helyes viselésével látogatható. Ennek hiányában a kedves vendégeket, vásárlókat nem áll módunkban fogadni vagy kiszolgálni. Ennek oka, hogy az ellenőrzést végző hatóságok jogosultak azonnali helyszíni bírság kiszabására mind a magánszemély, mind az üzlet irányába, és további súlyos intézkedéseket foganatosíthat a megszorítás, figyelmeztetés, működési engedély megvonás, bezárás hatáskörökben, mely kockázatot boltunk nem vállalja fel.

Van-e étkezési lehetőség a Remetebarlangban?

A NÉBIH szabályzatának megfelelően semmilyen csomagolatlan terméket nem értékesítünk, boltunkban csipsz és csoki érhető el jelenleg. A tavaszi időszakban – kisebb átrendezést és átalakítást követően – szeretnénk vendégeinket legalább melegszendviccsel megörvendeztetni. Addig a környező pizzériáktól és éttermektől van lehetőség a helyszínre ételt rendelni. A közeli Pampalini étteremből a klubkártyával rendelkező vendégek a helyszínre 10% kedvezménnyel kapják meg rendelésünket.

Vihetek-e magammal játékra ételt italt?

Az italokat cégünk kifejezetten kéri, hogy a helyszínen vásárolva fogyasszák vendégeink, mivel egy esetleges ellenőrzés során a nem általunk forgalmazott termékek miatt boltunkat súlyosan megbüntethetik, nem mellesleg a ti fogyasztásotok adja a bolt bevételének egy hányadát és járul hozzá hosszútávú fennmaradásunkhoz. 

Értelemszerűen – míg nem tudunk valós élelemmel szolgálni vendégeink számára – addig az élelem behozatalát és helyszíni fogyasztását cégünk elfogadja bizonyos alapfeltételek szerint, amik az alábbiak: Az élelem nem lehet azonos kategóriájú az általunk forgalmazott termékekkel (csipsz, keksz, csoki, stb.) a korábban említett okokból. 

Akkor miért működik a máshonnan rendelt étel az üzletnél? Nem ugyanaz, mintha otthonról, vagy a boltból hozom? NEM. A rendelt étel származási helye követhető és igazolható, így a hatóságoknak is megfelelő igazolást ad egy ellenőrzés során a rendelés.

Hogyan zajlik az online rendelés?

Elsőként jelzitek a honlapon keresztül, vagy e-mailen, vagy telefonon az igényeteket. Mi megnézzük, mikorra tudjuk teljesíteni az igényt, és milyen szállítási feltételek mellett, amit visszaigazolunk felétek. Ha számotokra a visszajelzés szerint megfelel, elutalod számlánkra a vásárlás ellenértékét, megkapod a számlát emailben, és az előre egyeztetettek szerint megkapod a terméket. Klubtagjaink esetében nem szükséges előre utalni, lehetőségük van átvételkor is rendezni a számlát.  

Van-e lehetőség Online fizetésre?

Az online fizetésre van lehetőség, jelenleg banki átutalás formájában teheti meg vendégünk (pl. netbank). Erről cégünk számlát (e-számla) állít ki és az utaló félnek emailben elküldi.  

Van-e lehetőség bankkártyás fizetésre?

Bankkártyás fizetésre nincs a helyszínen lehetőség, de ennek megoldását keressük jelenleg, figyelembe véve azt, hogy ne kelljen emiatt plusz költségekkel terhelnünk vendégeinket. 

Távolról szeretnék rendelni. Hogy juthatok a termékemhez, amit megrendeltem?

A megrendelt termékeket elsődlegesen Foxposttal küldjük ki vevőink számára gyűjtőpontokra (hiszen ez a legköltséghatékonyabb). Külön igény esetén természetesen küldhetjük postai csomagként is, de ez a szállítási költséget megtöbbszörözheti. Természetesen arra is lehetőség van, hogy a vevő bejöjjön boltunkba, és ott vegye át rendelését. 

Vesz-e át a bolt (bolt tulajdonosa használt terméket bizományi értékesítésre)?

A bizományi értékesítéshez külön feltételrendszernek kell megfelelni, melyre üzletünk nem fordít energiát, emellett garanciális kellemetlenségekhez vezethet hosszú távon, ezért boltunk bizományi céllal nem vesz át terméket. 

Összevonható a klubtagsági kedvezmény egyéb kedvezményekkel?

Alapvetően nem vonhatók össze, de amikor valamilyen akció meghirdetésre kerül boltunkban, a honlapon megtalálhatók az alap-, kedvezményes- és klubtagsági árak is. Eszerint azonnal megállapítható lesz mi vonható össze, és mi nem. Ha mégsem világos, keresd boltunkat.

Hogy működik az asztalfoglalás

Az asztalfoglalás – mikor klubunk nyitva van (pl nem COVID időszak) – óránkénti átalánydíj alapon működik. A választható asztalméret 4 fős, 6 fős, 8 fős, illetve speciális esetben 12 főig bővülhet.

Az asztalbérlet magában foglalja a társaság igénye szerint a bolt polcain fellelhető közel 100 társasjáték bármelyikének szabad használatát. A játékoknak asztalbérlés esetén külön bérleti díja nincs (viszont állapotáért a bérlőknek továbbra is felelősséget kell vállalniuk)

Hozhatok-e saját játékot játszani?

A klubhelyiségben nem játékbérleti, hanem asztalbérleti rendszer működik. Tehát mi a helyet és IGÉNY ESETÉN a játékot biztosítjuk. Emellett szabadon hozható bármilyen játék használatra, ebben az esetben is az asztalbérlettel kell klubvendégünknek kalkulálni.

Van-e terepasztal alkalmazására lehetőség?

Jelenleg két asztalunk van, mely terepasztalos játékcéllal üzembe állhat. Az egyik egy Sablon Wargame méretekkel készült asztal, melyre többféle playmat-ot tudunk a helyszínen biztosítani. Emellett egy 200×200-as szerepjátékasztal is rendelkezésre áll, amin real megjelenítésű harci helyzetek is modellezhetők komoly korlátok nélkül.

Van-e tereptárgy?

Jelenleg tereptárgyunk külön nincs. Komoly igény nem jelent meg eddig rá, és az a játékos társadalom, aki eddig eljött klubunkba, leginkább a saját készleteivel számolt és készült. 

Kapható-e festék a boltban?

Boltunkban jelenleg csak az AD&D szerepjátékhoz kiadott Army Paint típusú kompakt festékkészlet elérhető. Bár cégünk már többször is egyeztetett a magyar forgalmazókkal komolyabb ellátás ügyében, a járvány mindig közbeszólt. 

Lesz-e festés-tréning a jövőben?

Sajnos ugyanaz a helyzet, mint a festék alapanyagok ügyében. Egy remek művész és tréner kiváló opciót adott a tréningek szervezésére, de sajnos a járvány egyelőre ezt is keresztülhúzta. Amint a megszorító intézkedések enyhülnek és stabilan és hosszútávon merünk tervezni, újra visszatérünk ehhez a kérdéshez. Addig is szíves türelmeteket kérjük.  

Mi a feltétele a Társasjátékbérlésnek?

  • Legyen klubtagságod (ezt akár online intézheted itt.)
  • A játékokért a játék árának megfelelő kauciót kell letenni.

Hogy történik a Társasjátékbérlés?

  1. lépés: Válaszd ki a játékot!
  2. lépés: Jelezd felénk igényedet, és egyeztetjük az időpontokat! (mettől meddig?)
  3. lépés: felelj meg a bérlési feltételeknek!
  4. lépés: gyere és vidd el!
  5. lépés: Játssz! Játssz! Játssz! (és vigyázz rá)
  6. lépés: hozd vissza épségben és hiánytalanul és RENDEZETTEN! (közösen ellenőrizzük)

Megj.: Komplexebb játékokhoz elpakolási brosúrát is mellékelünk.

Mikor vihetem el és kell visszahoznom a társast?

  • Bármely nyitvatartási napunkon (CS-P-SZ-V) vihető és hozható.
  • Elvitelre a legkorábban nyitás után 2 órával van lehetőség.
  • Vissza hozatalra a legkésőbb nyitás utáni 2 óráig van lehetőség (ellenkező esetben valaki más eshet el a játék kibérlésének lehetőségéről. Gondolj bele, ez neked sem lenne kellemes)

Mi történik, amennyiben a társasjáték kisebb/nagyobb sérülést szenved?

  • Először is JELEZD!
  • Ha a sérülés/hiány jellege a játék funkciójának elvesztésével jár, abban az esetben a kauciót nem áll módunkban visszatéríteni. Nyilván a játék ez esetben a bérlő tulajdonává válik, és ezt számlával igazoljuk is. (a játék megvételének minősül)
  • Kisebb (funkciót nem érintő sérülést) egy-egy alkalommal el tudunk nézni, de rendszeresen nem fogadjuk el vendégeinktől.

Miért fontos, hogy rendezetten hozzuk vissza a játékot?

  • Első oka, hogy megnehezíti az állapot és hiánytalanság ellenőrzését.
  • Második oka, hogy egy komplexebb játék rendbetétele olyan kapacitást igényel tőlünk, melyet nem tudunk felmutatni. Így egy esetleges újabb bérlőnek rendezetlen állapot miatt nem tudjuk a játékot átadni.
  • Harmadszor azért mert mindenki igényesen bánik a dolgokkal, amik Örömet okoznak nekik és másoknak.  (Remélem)