Hogyan működik a nyitva-tartás a COVID időszak alatt?
A COVID időszakban – legyen az bármely periódus – minden esetben az aktuálisan érvényben lévő rendelkezések (Kormány- és helyi rendeletek) a mérvadóak a nyitva-tartásra vonatkozóan. Jelenleg a klubhelyiség nem látogatható a rendezvénytilalom miatt, az üzlethelyiség látogatható vásárlás céljából a kijárási korlátozásoknak megfelelően módosított zárási időponttal. (Nyitás u.a., mint korábban, zárás minden este 19:00-kor)
Kötelező-e a maszkhasználat?
A rendeleteknek megfelelően az üzlethelyiség csak és kimondottan orrt és szájat eltakaró maszk helyes viselésével látogatható. Ennek hiányában a kedves vendégeket, vásárlókat nem áll módunkban fogadni vagy kiszolgálni. Ennek oka, hogy az ellenőrzést végző hatóságok jogosultak azonnali helyszíni bírság kiszabására mind a magánszemély, mind az üzlet irányába, és további súlyos intézkedéseket foganatosíthat a megszorítás, figyelmeztetés, működési engedély megvonás, bezárás hatáskörökben, mely kockázatot boltunk nem vállalja fel.
Van-e étkezési lehetőség a Remetebarlangban?
A NÉBIH szabályzatának megfelelően semmilyen csomagolatlan terméket nem értékesítünk, boltunkban csipsz és csoki érhető el jelenleg. A tavaszi időszakban – kisebb átrendezést és átalakítást követően – szeretnénk vendégeinket legalább melegszendviccsel megörvendeztetni. Addig a környező pizzériáktól és éttermektől van lehetőség a helyszínre ételt rendelni. A közeli Pampalini étteremből a klubkártyával rendelkező vendégek a helyszínre 10% kedvezménnyel kapják meg rendelésünket.
Vihetek-e magammal játékra ételt italt?
Az italokat cégünk kifejezetten kéri, hogy a helyszínen vásárolva fogyasszák vendégeink, mivel egy esetleges ellenőrzés során a nem általunk forgalmazott termékek miatt boltunkat súlyosan megbüntethetik, nem mellesleg a ti fogyasztásotok adja a bolt bevételének egy hányadát és járul hozzá hosszútávú fennmaradásunkhoz.
Értelemszerűen – míg nem tudunk valós élelemmel szolgálni vendégeink számára – addig az élelem behozatalát és helyszíni fogyasztását cégünk elfogadja bizonyos alapfeltételek szerint, amik az alábbiak: Az élelem nem lehet azonos kategóriájú az általunk forgalmazott termékekkel (csipsz, keksz, csoki, stb.) a korábban említett okokból.
Akkor miért működik a máshonnan rendelt étel az üzletnél? Nem ugyanaz, mintha otthonról, vagy a boltból hozom? NEM. A rendelt étel származási helye követhető és igazolható, így a hatóságoknak is megfelelő igazolást ad egy ellenőrzés során a rendelés.
Hogyan zajlik az online rendelés?
Elsőként jelzitek a honlapon keresztül, vagy e-mailen, vagy telefonon az igényeteket. Mi megnézzük, mikorra tudjuk teljesíteni az igényt, és milyen szállítási feltételek mellett, amit visszaigazolunk felétek. Ha számotokra a visszajelzés szerint megfelel, elutalod számlánkra a vásárlás ellenértékét, megkapod a számlát emailben, és az előre egyeztetettek szerint megkapod a terméket. Klubtagjaink esetében nem szükséges előre utalni, lehetőségük van átvételkor is rendezni a számlát.
Van-e lehetőség Online fizetésre?
Az online fizetésre van lehetőség, jelenleg banki átutalás formájában teheti meg vendégünk (pl. netbank). Erről cégünk számlát (e-számla) állít ki és az utaló félnek emailben elküldi.
Van-e lehetőség bankkártyás fizetésre?
Bankkártyás fizetésre nincs a helyszínen lehetőség, de ennek megoldását keressük jelenleg, figyelembe véve azt, hogy ne kelljen emiatt plusz költségekkel terhelnünk vendégeinket.
Távolról szeretnék rendelni. Hogy juthatok a termékemhez, amit megrendeltem?
A megrendelt termékeket elsődlegesen Foxposttal küldjük ki vevőink számára gyűjtőpontokra (hiszen ez a legköltséghatékonyabb). Külön igény esetén természetesen küldhetjük postai csomagként is, de ez a szállítási költséget megtöbbszörözheti. Természetesen arra is lehetőség van, hogy a vevő bejöjjön boltunkba, és ott vegye át rendelését.
Vesz-e át a bolt (bolt tulajdonosa használt terméket bizományi értékesítésre)?
A bizományi értékesítéshez külön feltételrendszernek kell megfelelni, melyre üzletünk nem fordít energiát, emellett garanciális kellemetlenségekhez vezethet hosszú távon, ezért boltunk bizományi céllal nem vesz át terméket.
Összevonható a klubtagsági kedvezmény egyéb kedvezményekkel?
Alapvetően nem vonhatók össze, de amikor valamilyen akció meghirdetésre kerül boltunkban, a honlapon megtalálhatók az alap-, kedvezményes- és klubtagsági árak is. Eszerint azonnal megállapítható lesz mi vonható össze, és mi nem. Ha mégsem világos, keresd boltunkat.
Hogy működik az asztalfoglalás
Az asztalfoglalás – mikor klubunk nyitva van (pl nem COVID időszak) – óránkénti átalánydíj alapon működik. A választható asztalméret 4 fős, 6 fős, 8 fős, illetve speciális esetben 12 főig bővülhet.
Az asztalbérlet magában foglalja a társaság igénye szerint a bolt polcain fellelhető közel 100 társasjáték bármelyikének szabad használatát. A játékoknak asztalbérlés esetén külön bérleti díja nincs (viszont állapotáért a bérlőknek továbbra is felelősséget kell vállalniuk)
Hozhatok-e saját játékot játszani?
A klubhelyiségben nem játékbérleti, hanem asztalbérleti rendszer működik. Tehát mi a helyet és IGÉNY ESETÉN a játékot biztosítjuk. Emellett szabadon hozható bármilyen játék használatra, ebben az esetben is az asztalbérlettel kell klubvendégünknek kalkulálni.
Van-e terepasztal alkalmazására lehetőség?
Jelenleg két asztalunk van, mely terepasztalos játékcéllal üzembe állhat. Az egyik egy Sablon Wargame méretekkel készült asztal, melyre többféle playmat-ot tudunk a helyszínen biztosítani. Emellett egy 200×200-as szerepjátékasztal is rendelkezésre áll, amin real megjelenítésű harci helyzetek is modellezhetők komoly korlátok nélkül.
Van-e tereptárgy?
Jelenleg tereptárgyunk külön nincs. Komoly igény nem jelent meg eddig rá, és az a játékos társadalom, aki eddig eljött klubunkba, leginkább a saját készleteivel számolt és készült.
Kapható-e festék a boltban?
Boltunkban jelenleg csak az AD&D szerepjátékhoz kiadott Army Paint típusú kompakt festékkészlet elérhető. Bár cégünk már többször is egyeztetett a magyar forgalmazókkal komolyabb ellátás ügyében, a járvány mindig közbeszólt.
Lesz-e festés-tréning a jövőben?
Sajnos ugyanaz a helyzet, mint a festék alapanyagok ügyében. Egy remek művész és tréner kiváló opciót adott a tréningek szervezésére, de sajnos a járvány egyelőre ezt is keresztülhúzta. Amint a megszorító intézkedések enyhülnek és stabilan és hosszútávon merünk tervezni, újra visszatérünk ehhez a kérdéshez. Addig is szíves türelmeteket kérjük.
Mi a feltétele a Társasjátékbérlésnek?
- Legyen klubtagságod (ezt akár online intézheted itt.)
- A játékokért a játék árának megfelelő kauciót kell letenni.
Hogy történik a Társasjátékbérlés?
- lépés: Válaszd ki a játékot!
- lépés: Jelezd felénk igényedet, és egyeztetjük az időpontokat! (mettől meddig?)
- lépés: felelj meg a bérlési feltételeknek!
- lépés: gyere és vidd el!
- lépés: Játssz! Játssz! Játssz! (és vigyázz rá)
- lépés: hozd vissza épségben és hiánytalanul és RENDEZETTEN! (közösen ellenőrizzük)
Megj.: Komplexebb játékokhoz elpakolási brosúrát is mellékelünk.
Mikor vihetem el és kell visszahoznom a társast?
- Bármely nyitvatartási napunkon (CS-P-SZ-V) vihető és hozható.
- Elvitelre a legkorábban nyitás után 2 órával van lehetőség.
- Vissza hozatalra a legkésőbb nyitás utáni 2 óráig van lehetőség (ellenkező esetben valaki más eshet el a játék kibérlésének lehetőségéről. Gondolj bele, ez neked sem lenne kellemes)
Mi történik, amennyiben a társasjáték kisebb/nagyobb sérülést szenved?
- Először is JELEZD!
- Ha a sérülés/hiány jellege a játék funkciójának elvesztésével jár, abban az esetben a kauciót nem áll módunkban visszatéríteni. Nyilván a játék ez esetben a bérlő tulajdonává válik, és ezt számlával igazoljuk is. (a játék megvételének minősül)
- Kisebb (funkciót nem érintő sérülést) egy-egy alkalommal el tudunk nézni, de rendszeresen nem fogadjuk el vendégeinktől.
Miért fontos, hogy rendezetten hozzuk vissza a játékot?
- Első oka, hogy megnehezíti az állapot és hiánytalanság ellenőrzését.
- Második oka, hogy egy komplexebb játék rendbetétele olyan kapacitást igényel tőlünk, melyet nem tudunk felmutatni. Így egy esetleges újabb bérlőnek rendezetlen állapot miatt nem tudjuk a játékot átadni.
- Harmadszor azért mert mindenki igényesen bánik a dolgokkal, amik Örömet okoznak nekik és másoknak. (Remélem)